Сервісне обслуговування
Гаряча лінія для гарантійного обслуговування продукції Вірлпул – 0 800 30 20 30
Гаряча лінія для гарантійного обслуговування продукції Панасонік – 0 800 309 880
З усіх інших питань можна залишити заявку за телефонами:
044-456-39-48
050-441-27-24 (є Вайбер)
Залежно від вашого місцезнаходження і моделі товару ми запропонуємо найбільш простий і швидкий алгоритм передачі товару в СЦ.
Зверніть увагу, що послуги служби доставки з пересилання товарів в наші сервісні центри в обидві сторони оплачуються покупцем.
При передачі товару в наш сервісний центр, не забудьте докласти:
- гарантійний талон;
- чек (копія);
- рекламація
Так як ми продаємо технічно складні вироби, товар буде відправлений на експертизу, яка визначить причину поломки: виробничий брак або неправильна експлуатація. У першому випадку, товар буде відремонтовано безкоштовно або, при неможливості ремонту, ми замінимо товар на новий, або повернемо кошти. Предсрок ремонту становить 14 днів. Однак термін ремонту може збільшитися на час, необхідний для діагностики, транспортування в сервісний центр, і на термін поставки запчастин у разі їх відсутності. У другому випадку товар знімається з гарантійного обслуговування, і ремонт можливий тільки за рахунок покупця
Сертифікати
Розсилка
Введіть адресу електронної пошти, щоб отримувати всі новини, оновлення про нові надходження, спеціальні пропозиції та іншу інформацію про знижки.